به بازارگاه خودتان خوش آمدید!
در ادامه به صورت گام به گام شما را تا فروشندگی در بازارگاه IranLabs راهنمایی خواهیم کرد.
گام اول: آشنایی با قوانین
قوانین فروش را از اینجا مطالعه فرمایید. این قوانین تا حد امکان ساده نوشته شدهاند و مطالعه آن حدود ۵ دقیقه از شما زمان میگیرد.
گام دوم: ثبت نام
از اینجا ثبت نام را آغاز کنید. پیشنهاد ما این است که ثبت نام توسط مدیر فروش انجام شود. در تصویر زیر راهنماییهای کوتاهی برای هر بخش قرار داده شده است. در فرم ثبت نام، در فیلد «نام فروشگاه»، نام کامل ثبت شده شرکت تان قرار دهید. «آدرس فروشگاه» لینکی را مشخص میکند که میتوانید با دیگران به عنوان صفحه اختصاصی فروشگاهتان به اشتراک بگذارید که میتواند نام مختصر شده باشد. پیشنهاد ما این است که این آدرس را به انگلیسی انتخاب کنید.
ایمیلی که وارد میکنید، راه ارتباطی IranLabs با شما خواهد بود و هر سفارشی که داشته باشید از طریق آن به شما اطلاع رسانی میشود.
شماره تماسی که در اینجا وارد میکنید توسط همهی مراجعه کنندگان در صفحهی اختصاصی فروشگاه شما قابل رویت خواهد بود. بنابراین بهتر است شمارهی ارتباط با مشتری را وارد نمایید.

پس از آن منتظر ایمیل تایید باشید. در ایمیل دریافتی، گذرواژه را بازنشانی کنید و همچنین ایمیل را تایید نمایید.
گام سوم: پیکربندی فروشگاه.
حال میتوانید وارد پنل «مرکز فروشندگان» شوید. اما از آنجایی که فروشگاه شما هنوز تایید نشده است، امکان افزودن محصول ندارید. برای تایید فروشگاه نیاز است اطلاعات تکمیلی را وارد نمایید.
وارد تب «پیکربندی» شوید (یا اینجا را کلیک کنید). منوی زیر نمایش داده میشود:

در قسمت پیکربندی، وارد کردن اطلاعات زیر ضروری است:
تب فروشگاه:
۱ – تصویر پروفایل: لوگوی فروشگاه شما
۲ – آدرس فروشگاه
تب «بارگذاری مدارک» را باز کنید (یا اینجا را کلیک کنید):
۳ – تصویر کارت ملی مدیرعامل
۴ – جواز کسب صنف مربوطه و یا شرکت مجاز: در این قسمت می توانید اسکن «صورتجلسه آخرین تغییرات هیئت مدیره» را قرار دهید.
۵ – آخرین تغییرات گواهینامه ارزش افزوده: در این قسمت می توانید اسکن «آخرین اظهارنامه مالیاتی سالیانه» را بارگذاری نمایید.
۶ – فقط فروشندگان ابزار پزشکی: اثبات ثبت نام در سامانه آیمد نیز مورد نیاز است.
سپس مدارک شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تایید، ایمیلی دریافت خواهید کرد.
گام چهارم: بارگذاری محصول
در پنل مرکز فروشندگان، وارد تب «محصول» شوید (یا اینجا را کلیک کنید).
روی دکمهی «افزودن محصول جدید» کلیک کنید. منوی زیر نمایش داده میشود. برخی از فیلدهایی که ممکن است مبهم باشند را در ادامه توضیح دادهایم:





در انتها روی دکمهی «ذخیره محصول» کلیک کنید تا محصول شما به وبسایت اضافه شود.
توضیحات در مورد «نوع محصول»:
– برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد «گروه محصولات» اینجا را ببینید.
– در صورتی که گزینهی «محصول خارجی» را فعال میکنید، بایستی اطلاعات صفحهی محصول با اطلاعات صفحهای که به آن ارجاع میدهید «کاملا» یکسان باشد و تغییرات بعدی نیز در هر دو صفحه به صورت یکسان انجام شود.
گام پنجم: پردازش سفارش و پرداخت
هرگاه سفارشی داشته باشید، ایمیلی از طرف IranLabs به شما ارسال میگردد و میتوانید وارد پنل «مرکز فروشندگان»، تب «سفارشات» شوید (یا اینجا را کلیک کنید) و آن را پردازش نمایید.
توجه: در هر مرحله از پردازش لطفا «وضعیت سفارش» را متعاقبا تغییر دهید.
متأسفانه در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت IranLabs فراهم نیست و مشتریان باید هزینه سفارش خود را از طریق روشهای جایگزین پرداخت کنند. بابت این محدودیت از شما عذرخواهی میکنیم و در تلاشیم تا بهزودی راهحلی مناسب برای این موضوع ارائه دهیم.
برای هماهنگی بیشتر، میتوانید از شماره تماس و ایمیل مشتری که در ایمیل سفارش ارائه شده است، استفاده کنید. همچنین مراجعهکنندگان نیز میتوانند شماره تماس شما را در صفحه اختصاصی فروشگاهتان مشاهده کنند تا ارتباط مستقیم و آسانتری با شما داشته باشند.
در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، میتوانید اینجا را ببینید.